تیم کاریزُر از سال 1401 شبکهی نمایشگرهای دیجیتالی تبلیغات محیطی را در جهت توسعهی دسترسی به بازار، برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ، فراهم کرده است. در روزگاری که انتظار مخاطبان از برندها پیچیده و چندوجهیست، کاریزُر با ارائهی بستر مدیریتِ نمایش تبلیغات ویدیویی در سطح فضاهای عمومی شهر، کمک میکند تا برندها، پیامهایی متناسب با موقعیت به مخاطبانشان ارائه دهند. کاریزُر معتقد است که کسب و کار درست، با هر اندازهای، شایستهی دیده شدن است. از این رو تلاش میکند تا از طریق شبکهی نمایشگرهای خود، نمایندهای شایسته برای نمایش توانمندیهای برند مشتریانش باشد.