تجربه جدید در سینما با کاریزُر

راه‌اندازی برندبُردهای کاریزُر در سینما فرهنگ تهران و مرکز تجاری ارگ

در یک گام نوین به سوی تعامل بیشتر با تماشاگران، کاریزُر با نصب در دو مرکز برجسته تهران، سینما فرهنگ و سینمای مرکز تجاری ارگ، به نمایش درآمدند. این اقدام نه تنها جلوه‌ای جدید به فضاهای سینمایی افزوده بلکه تاجران و تبلیغ‌کنندگان را به یک فضای تبلیغات پویا و جذاب دعوت کرد.

- درخشش در سینما فرهنگ:

سینما فرهنگ، با نصب برندبُردها، به طراحی جدیدی در تجربه تماشاگران پیش می‌رود. این تکنولوژی نه تنها اطلاعات و اخبار سینمایی را به شکل جذابی ارائه می‌دهد بلکه به تاجران نیز فرصت می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را با استفاده از تصاویر پویا و زیبا منتقل کنند.

- رسانه جدید در مرکز تجاری ارگ:

سینمای مرکز تجاری ارگ با نصب برندبُردهای کاریزُر، یک نقطه جلب توجه جدید در این مرکز پرآوازه ایجاد کرده است. تاجران می‌توانند از این امکانات نوین بهره‌مند شده و به شکل‌های مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذارند و بازار خود را گسترش دهند.

- آینده درخشان تبلیغات در سینماهای تهران:

با گامی به سوی آینده، برندبُردهای کاریزُر در حال نصب در سراسر شهر تهران هستند. نصب این تابلوهای دیجیتال در تمامی سینماهای شهر، نه تنها تجربه تماشاگران را بهبود خواهد بخشید بلکه تاجران را به یک فرصت بی‌نظیر در دنیای تبلیغات دعوت خواهد کرد. به زودی، شاهد حضور این رسانه جدید در همه‌جا خواهیم دید و تهران شاهد تبلیغات پویا و متنوع در سینماها خود خواهد بود.


نوشته شده توسط دپارتمان پژوهش کاریزُر
18 آذر 1402 | 274 روز قبل
نوشته شده توسط دپارتمان پژوهش کاریزُر
18 آذر 1402 | 274 روز قبل
زمان مطالعه: 3 دقیقه