رونمایی از کاریزُر در نخستین نمایشگاه دستاورد‌های حراست های خراسان رضوی در مشهد

رونمایی از کاریزُر در نمایشگاه

حراست دستگاه‌های اجرایی استان در قالب ۵۶ غرفه این نمایشگاه، مهم‌ترین دستاورد‌های سال‌های گذشته خود را در معرض دید مخاطبان خاص قرار داده اند.

استاندار خراسان رضوی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: تحقق اهداف در لایه‌ها و سطوح مختلف اعم از اهداف، آرمان‌ها، راهبرد‌ها و اجرایی، براساس دو عنصر مهم «جهت» و «حرکت»، محقق می‌شود. یعقوبعلی نظری افزود: اگر جهت و جهت گیری درست نباشد، هر چقدر قوه محرکه را به کار بیندازیم، به هدف نخواهیم رسید و بدیهی است جهت، فقط نگاه کردن و رو به سمت هدف رفتن نیست و نیازمند حرکت با نیروی محرکه هم هستیم.

وی ادامه داد: مدیران اجرایی باید بر این باور باشند که اهداف متناسب با لایه‌های مدیریت را روشن و برجسته کنند و نقش حراست دستگاه‌ها در هدف گذاری هر دستگاه متولی، پیشگیرانه و بسیار مهم محسوب می‌شود. نماینده دولت در استان خراسان رضوی افزود: موضوع بسیار مهم این روز‌ها در بخش اجرایی، هدف گذاری است و ضرورت دارد نیرو‌های حراست برای اجرایی شدن و تاکتیکی کردن اهداف، یاور مدیران دستگاه‌ها باشند.

نظری ادامه داد: نظارت بر حفظ «جهت گیری» و «ایستایی»، اهمیت فوق العاده‌ای دارد و نباید این نظارت، جلو سرعت را بگیرد تا بتوان با نظارتی توام با هدایت و کمک تخصصی، مسیر حرکت به درستی و با زمان بندی، هموار شود و در این مسیر باید «نظارت»، حین عمل و تصمیم گیری باشد. این مسئول افزود: ما اگر بتوانیم نظارت‌ها را حین تصمیم گیری و جهت گیری انجام دهیم، می‌توانیم از اهداف دشمن جلوگیری کنیم؛ چرا که دشمن در هر لحظه به دنبال فتنه است و اگر این مراقبت‌ها و محافظت‌ها در زمان حرکت، به هنگام، نباشد، زمان را از دست می‌دهیم و اقدام جهادی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مدیران اجرایی استان، حراست دستگاه‌ها را حامی و کمک کننده خود بدانند؛ چرا که اگر شبه‌ای در کار ایجاد شود، مدیر مطلع می‌شود و در جلوگیری و پیشگیری از مشکلات، اقدامات موثر را انجام می‌دهد. مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی هم در بازدید از این رویداد فرهنگی، گفت: این نمایشگاه نمادی از دستاورد‌ها و اقدامات شجاعانه و جسورانه در مقابله با مظاهر فساد در دستگاه‌های اداری است.


نوشته شده توسط دپارتمان پژوهش کاریزُر
21 دی 1402 | 281 روز قبل
نوشته شده توسط دپارتمان پژوهش کاریزُر
21 دی 1402 | 281 روز قبل
زمان مطالعه: 2 دقیقه